중급검정시험 예(1)

 

 

중급 시험의 문제 (예-1) 중급 시험의 모범답안 (예-1)
※ 다음의 에스페란토 문장을 한국어로, 한국어 문장을 에스페란토로 옮기시오.  (1~5문 각 10점, 6~15문 각 5점)
 
(1) Antaŭ proksimume 20 jaroj ŝi venis el Koreio kun sia ankoraŭ nenaskita infano. Tio okazis tuj post la dua mondmilito.
(2) Esperanto estas lingvo neŭtrala; ĝi apartenas egale al ĉiu homo kaj al ĉiu popolo, sen rilato al raso, religio, rango, aŭ politiko.
(3) Esperanto tamen obeas al principoj naturaj; ĝi konsistas el elementoj naturaj, kunmetitaj en harmonian tuton.
(4) Ĝi estas bazita sur radikoj komunaj al la ĉefaj lingvoj de Eŭropo, sed ĝia gramatika strukturo estas orienta. Ĝi estas “vivanta lingvo de vivanta popolo”.
(5) Cseh-kurso estas elementa kurso, kiu aplikas la Cseh-metodon, t.e. instrumetodo konver- sacia sen lernolibro.
 
(6) 그 남자는 마지막으로 여름휴가에 대하여 말한다.
(7) 그 여자는 남편이 즐겨 부르던 노래를 부른다.
(8) 내일 나는 비행기 표를 예매할 것이다.
(9) 갑자기 전화벨이 울리고, 그 남자는 잠이 깼다.
(10) 그 여자의 아이가 몸이 아파서 누워 있었다.
(11) 그 여자는 외아들이 있는 과부이다.
(12) 우리 인간들은 얼마나 이기적인가!
(13) 일년 열두 달 중에 가장 짧은 달은 어느 달입니까?
(14) 예수/부처는 그에게 팔을 뻗고는, “나와 같은 사람이 되어라!”라고 말했다.
(15) 사람들은 에스페란토를 ‘인공어’라고 (말)한다.
(1) 20년쯤 전에 그 여자는 아직 태어나지 않은 아이를 가진 채로 한국에서 왔다. 그것은 제2차 세계대전 직후의 일이었다.
(2) 에스페란토는 중립적인 언어이다. 이 언어는 인종, 종교, 계급, 정치와 무관하게, 각 개인과 각 민족(국민/인민)이 평등하게 소유하는 언어이다.
(3) 그렇지만 에스페란토는 자연(어)적인 원칙에 따른다. 이 언어는 자연(어)적이고, 조화롭게 전체를 구성하는 요소들로 이루어져 있다.
(4) 그것은 유럽의 중요한 언어들이 공통적으로 가진 어근들을 기본으로 하고 있지만, 문법적인 구조는 동양적이다. 그것은 “살아있는 민족(국민/인민)의 살아있는 언어이다”.
(5) 체(-방식의) 강좌는 체-방식을 이용한 초급 강좌이다. 그것은 교재용 책자가 없이 대화를 이용하는 교수법이다.
 
(6) La viro fine diras pri la somera ferio.
(7) Ŝi kantas la kantojn, kiujn ŝia edzo kantadis kun ĝojo.
(8) Mi mendos/rezervos flugbileton morgaŭ.
(9) Subite telefono sonoris, kaj li vekiĝis.
(10) Ŝia infano kuŝis malsana.
(11) Ŝi estas vidvino kun sola filo.
(12) Kiom egoistaj ni homoj estas!
(13) El la dek du monatoj de la jaro, kiu estas la plej mallonga?
(14) Jesuo/Budao etendis siajn manojn al li kaj diris: “Estu tia, kia mi!”
(15) Oni diras, ke Esperanto estas “artefarita (lingvo)”.